جدیدترین مدل لباس 2013

مدل لباس ، لباس مجلسی ، لباس مردانه ،

جدیدترین مدل لباس 2013

مدل لباس ، لباس مجلسی ، لباس مردانه ،

سریال فوق العاده ی نظریه ی بیگ بنگ

نام اصلی : The big Bang Theory
نام فارسی : نظریه بیگ بنگ
ســــال ساخت : 2007-2012
مــحصــول کــشـور : آمریکا
ژانر : کمدی
کارگردان : Mark Cendrowski

اطلاعات:

بهترین سریال کمدی سال 2012

داری 5 فصل و فصل 6 در حال پخش

4 دی وی دی شامل 5 فصل پخش شده + همه قسمتهای جدید

http://www.bia2sell.com/pic/1359025846_.jpg

 

خرید پستی 4 دی وی دی 6 فصل فقط با قیمت 8000 تومان

معرفی : یک سریال فوق الـــعـــاده در “طنز موقعیت” از شبکــه CBS. هر چه اپیزودهای بیشتری از این سریال را ببینید, بیشتر و بیشتر خواهید خندید.


خــلاصـــه داســتان : پنی به آپارتمانی در همسایگی دو نابغه فیزیکدان نقل مکان می کند, کــه در روابط اجتماعی بسیار ناشی هستند. پنی به آنها نشان می دهد کــه آنها در مورد زندگی بیرون از لابراتوار چیزی نمی دانند.

http://www.bia2sell.com/pic/1359038963_.jpg

نظریه ی بیگ بنگ از آن دست سریال های کمدی اســت کــه می توان به آن Laugh out load ( خنده از ته دل ) گفت . تناقضات و سوء تفاهم هایی کــه بین پنی و بقیه شخصیت ها رخ می دهد آنقدر موقعیت های طنز و خنده دار ایجاد می کند کــه امکان ندارد بتوانید جلوی خنده های بلندتان را بگیرید .
نظریه ی بیگ بنگ داســتان چهار جوان فیزیکدان بقول خودمان نخبه ! اســت کــه در دانشگـــاهــی به عــنـوان محقق کار می کنند . تمام فکر و ذکر این 4 نفر تکنولوژی ، فیلم های علمی تخیلی ، کتاب های کمیک ، بازی های کامپیوتری مثل Halo و اختراع دستگاه های عجیب و غریب اســت کــه باعث می شود خیلی راحت بتوان به آنها لقب گیک داد . اما با وجود اینکــه این گـــروه ادعا می کنند چیزی در دنیا نیست کــه از آن بی اطلاع باشند ، در واقــع از بخش مهمی از زندگی هیچ چیزی نمی دانند .

اما این روش زندگی با همسایه شدن دخت ری جذاب و پر انرژی به اســم پنی با آنها قرار اســت تغییر کند . این دختر دوست داشتنی کــه کاملاً قطب مخالف این گـــروه اســت هیچ چیزی از علم و تکنولوژی نمی داند و حتی تحصیلات دانشگـــاهــی هم ندارد ، اما تا دلتان بخواهد دوست پسرهای خوشتیپ و البته تجربه های مختلف در این زمینه ها دارد . همانطـــور کــه می توان حدس زد داســتان بر پایه تناقضاتی اســت کــه بین گـــروه 4 نفره پسرها با پنی و دنیا های متفاوت آنها رخ می دهد .

شاید به جرات بتوانم بگویم هیچ سریالی شبیه بیگ بنگ پیدا نمی کنید . شخصیت ها ، فضا ، داســتان ها و حتی اســم اپیزودهای این سریال هیچ وقت تکرار نشـــده اســت و هــمـه چیز بوی خلاقیت و تیم نویسندگی قوی می دهد . همانطـــور کــه اشاره شد با توجه به دانشگـــاهــی بــــودن شخصیت ها آنقدر از قوانین فیزیک و تئوری های سنگین علمی می شنوید کــه به تدریج علت اســتخدام دو مشاور با مدرک دکترای فیزیک برای کمک به نویسندگان این سریال را درک خواهید کــرد !

 

 

خرید پستی 4 دی وی دی 6 فصل فقط با قیمت 8000 تومان

خرید پستی فقط "فصل1"3000 تومان

خرید پستی فقط "فصل2"3000 تومان

خرید پستی فقط "فصل3"3000 تومان

خرید پستی فقط "فصل4" 3000 تومان

خرید پستی فقط "فصل5" 3000 تومان

خرید پستی فقط "قسمتهای جدید" 3000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد